Insyallah :')


Hello? Tahun ni saya dah form 4, macam tak percaya je, tsk tsk :'( Okay, tengok gambar kat atas tu? 'Take a Chance' Yeee, memang saya nak gunakan peluang SPM ni baik-baik, yelaakan, PMR dahlah bingai je result, cool lewtuw kan? Kepada adik-adik diluar sana, cohtohi kakak ni k? K joking :3 K sambung, semalam kakak aku ada bagi hadiah bday yang haritu, mak aii, lame benor, 3bulan lepas dah tu kak -,- tapi takpe, tinkayu bebanyok neh? ilafchiu lol :* Sambung-sambung, banyak merapu aku ni, okay macam ni bebenornya, aku nak belajar, kenapa sekarang? Kenapa? Kenapaaaaaaaaaaa? Aku buntu! Yang tuhan, kau kuatkan imanku untuk belajar ya allah, semoga doaku dimakburi olehnya amin~ And about hadiah dari kakak saya tu, tahu bagi ape? 


Buku ni laa yang kakak saya bagi, thanks tauu? Saya janji saya akan buat yang sebaiknya untuk semua orang, then, semalam adalah bace sikit, best sangat, contoh:-

1) Anda bukan gagal, tapi belum berjaya.
2) Tidak perlu genius, yang penting mahu belajar.
3) Orang bertangguh selalunya lenguh.

Hahhhh! Tu diaaaa, anak kamal memang dah berubah. Dahlah, takde ape nak story lagi, no idea :'( Kbyeee :*